olivial.blogg.se

tofflisar!

Kategori:Allmänt

Jag måste bara blogga av mig lite för jag ÄR SÅ HÄR NERVÖS! Om 8 timmar börjar mitt praktiska prov nämligen. Måste försöka sova efter detta inlägget! 
 
Var bara tvungen att visa en julklapp som jag fick av min mammsi! Hon är ju väldigt pysslig av sig och älskar att sticka! Så vad var inte bättre än ett par tofflor? Jag har faktiskt velat ha ett par eftersom jag inte kan ha dem som jag har ute i köket (dem blir ganska äckliga) inne på mitt rum. Och dessa är helt anpassade efter mina fötter :D Hon stickar nämligen först ett par gigantiska sockor som sen slängs in i tvättmaskinen, där krymper dem offantligt mycket och dem ruggas även till (därför syns det inte att dem är stickade). Och så får man ta på sig dem när dem är lite halvfuktiga så formar dem sig efter sin egen fot :) 
Sen valde jag vad som skulle vara på! Supernöjd och dem är cp sköna och varma :D 
Visst är hon duktig :D Min mamma ♥
 
 
 
 
Och detta mobilfodralet stickade hon till mig i somras ;) 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: