olivial.blogg.se

tårtor

Kategori:Allmänt

Jag har blivit så löjligt tankspridd på vuxenliv. Asså jag kan typ gå o längta efter barn och bröllop och jobb och allt det här som låter så jäkla tråkigt haha. Och samtidigt vill jag bara skita i allt och göra precis som jag vill. 
Det är nog bara nåt tillfälligt, snart är jag på banan igen. Vill ju inte ha barn förens jag är 30 bast, minst. 
 
Men när vi ändå är inne på det så hittade jag en blogg som gör så otroligt vackra tårtor! Och vissa är ju väldigt fina till ett bröllop ;D Aah.. orkar inte mig själv??! 
Nää, om jag ska vara ärlig så en av dem grejjerna jag verkligen skulle vilja bli bra på att göra är just tårtor. Det ser så himla roligt ut att göra ju! Sen att jag inte äter tårta är ju en annan sak hehe :) 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: