olivial.blogg.se

nighttime!

Kategori:Allmänt

Tjääbbää!
Idag hade jag mitt första möte med cefyrekon! Så jäkla bra styrelse vi har 2013 ;D Känns så himla roligt att få vara med också! Vi har massa skojjigt framför oss :D 
 
Idag har jag tvättat, gått på möte och ridit! Inte så himla mycket, men imorgon blir det plugg och förberedelser inför praktiska provet! 
 
Min matdag såg ut såhär: 
frukost/lunch: gröt med äggvita kanel&kardemumma och hallon som topping
Mellis: tonfiskröra på fincrisp och en tallrik fil
Middag: Chili con carne med matvete och sallad
 
Ganska glest men det kommer bli bättre när jag kommer igång med träningen! ;) 
Jag har iaf kastat ut tortellinin för gott! 
 
Här får ni en random bild från ett rum på Ferrum i Kiruna den 25 december med en kille jag inte vet namnet på! 
Jag och Lotta verkar ha kul iaf! 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: