olivial.blogg.se

måndag

Kategori:Allmänt

Nu har jag precis varit iväg på en opponering! Vi blev ganska grillade kan jag säga haha.. Men det blir nog bra :)
Ska snart göra lite lunchis till mig, sen ska jag städa mitt rum och packa upp allting. Klockan 16.00 har jag en tvättid så då ska jag i princip tvätta hela min garderob (y) Måste handla sköljmedel kom jag på nu.. Onödig info: check. 
 
Det blir ingen träning idag för jag känner mig inte så himla bra sen flygturen i lördags - är så jävla känslig för flyg :/ Men imorgon ska jag rida så då blir det lite ben ;D 
 
Är riktigt nervös inför torsdag, vi ska ha vårt praktiska prov då. Jag hoppas att jag kan göra kyckling med rotfrukter och en rödvinssås till huvudrätt och rårörda lingon med vit chokladmousse till efterrätt. Men man vet ju aldrig.. vi har bara fått reda på huvudingredienserna - det som är så jävla psykiskt påfrestande haha! 
 
Ajja, peace! 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: