olivial.blogg.se

shoppingolivia

Kategori:shopping

Jag är så löjligt PANK just nu haha. Jag bokstavligt talat sover längre (oj så jobbigt haha) för att jag ska slippa äta 3 gånger om dan och istället äta typ två. Haha, men jag vägrar be mamma och pappa om pengar. Jag ska fixa denna månaden! Det är bara en vecka kvar ändå :) Och jag har mat, det är inte det :) Så ingen behöver vara orolig för lilla maj :D 
 
Men jag kollar rundor på grejjer jag vill ha :D här har ni lite! :) 
 
 
 
Jag har inte bestämt mig för ifall den är ful eller snygg! 
Men jag vill ha den haha :P Den är faktiskt från Fokiwa :) 
 
 
Så fiiina :D Från Nly! Vill ha dem på kontaktmanna men jag vet inte ifall dem hinner landa i brevlådan innan vi åker :( Annars blir dem perfect till sommarsittningen :D
 
Superfin jacka från Monroeworld, samma märke som min andra jacka jag köpte därifrån. On parle de vouse :) 
Dock tycker inte jag att jag är fin i svart och den finns bara i bajsbrun, gul och rosa annars :/ Hade velat ha den i mörkgrön.. 
 
Suuuperfint datorfodral från Liebeskind. Det är cp nedsattpris (har kostat 1000, nu 400) så jag är så sjukt taggad på o köpa den. MEN den är till 15 laptops och min är 13 :/ Tror inte det blir bra alls av det.. 
 
Armband från Bbelt. Finns också hos Modesto.se : ) 
 
 
 
Och denna jackan hade jag dödat för. Den är så himla perfekt! Allt på den är helt underbart. 
Den är dock alldeles för dyr för mig just nu :( Kan kanske se till sommarlönen för den är såååå fiiin♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: