olivial.blogg.se

mami

Kategori:Allmänt

Nu är jag i Helsingborg och kunde inte varit gladare, har äntligen fått träffa mamma :D Började gråta av lycka! Ååååh vad jag har saknat henne, min mamma ♥ Jag är inte så himla stor haha :( 
Nu är hon dock iväg och träffar hennes väninna men sen får jag henne hela helgen för mig själv! Och imorgon ska vi flytta, och då hjälper mina underbara vänner till :) 
 
För er som inte vet det så flyttade mamma, pappa och Julia till Kiruna i Juli! Vi hyr ut vårt hus till en helt underbar familj så det är i trygga händer! Mina föräldrar har en plan på 4 år men jag hoppas på att det blir längre! Ni som aldrig varit i Kiruna, åk dit. Det är en upplevelse! Själva stan är kanske inte så mycket o titta på, men folket och naturen är helt underbart! Det har en stor plats i mitt hjärta i alla fall :) 
 
Hoppas ni har det bra, kram! 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: