olivial.blogg.se

dagens inköp

Kategori:Allmänt

Har letat och letat efter en stickad tröja hur länge som helst. Tycker inte alls om HMs stickade tröjor för kvalitén på dem är verkligen urkass och det är som att kasta pengarna i sjön. Sen pallar jag verkligen inte lägga 500-700 kr på ett enda plagg. 
Så jag gick in på HM idag för att se ifall dem skärpt sig. Hittade en stickad som verkade okej, men den satt ändå inte helt hundra. Så jag köpte in den, tur det! Hittade denna suuupermysiga och faktiskt (!) ordentligt stickade tröjan påvägen ut som; jag testade lite snabbt i provrummet. Heelt underbar ♥ Den kostade 300 kr och det är ju verkligen bra pris för stickat! Sen var det 10% rea för medlemmer och jag hade dessutom 50 kr rabatt som jag fick nyss så jag betalade bara 170 spänn. Glad tjej hej!  
Studentekonomi! 
 
 
 
 
 
/ fattig som sören i behov av ny garderob

Kommentarer


Kommentera inlägget här: