olivial.blogg.se

12.50

Kategori:Allmänt

Hejhej bloggis! 
Helgen spenderades med Lotta och den var minst sagt lyckad! Vi började på Olearys (trodde aldrig jag skulle säga den meningen) som var förvånadsvärt mysigt. Sen dansade vi loss på Depå, en klubb här i Kristianstad som jag tyckte väldigt mycket om :) 
 
På söndagen var jag som man är dagen efter så dagen var inte jätte produktiv. På måndagen satt jag hela morgonen och gjorde en redovisning som jag sen hade klockan 14.00! Efter det var jag på min Våga Tala kurs - kan berätta mer om det i ett annat inlägg :) Och sen stack jag och Dannyboii till gymmet o träna bröst! Idag ska jag nog köra armar. Känner mig inte alls pepp men det finns ju såna dagar också! Sen ikväll blir det Teori lektion i stallet. 
 
Jag har syndat med denna påse! Den var bra, för den var så sur så man kunde inte ta så många! Haha ;) Men underbart god! 
 

Kommentarer

  • Elinor säger:

    Åh dem så är så SJUKLIGT goda!

    2012-11-15 | 15:02:52

Kommentera inlägget här: