olivial.blogg.se

20 december

Kategori:Allmänt

Haaj! Dan före jorden ska gå under. Man kanske ska göra något idag som man aldrig gjort? Då ska jag testa på rodden på gymmet ikväll. 
Tossiga Olivia var i farten när hon bestämde sig för att boka ett indoorwalkingpass imorgon klockan 07.00. Men hjärnan har räknat ut att jag inte kommer kunna träna imorgon annars, för jag ska till HBG nästan direkt efter skolan. Hemska tanke. Så det blir upp tidigt imorgon. 
 
Idag ska jag städa och packa och bara göra tråkiga saker. Samt gå o lägga mig tidigt.. Det blir svår eftersom jag sov till 13.00 idag. Bra där! 
Nu ska jag till bibblan för att se ifall jag kommer kunna ha min bok över lovet eller ifall jag blir tvungen att köpa den för 500 kr. Hoppas på det förstnämnda. 
 
Ciao! 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: